luni, 5 septembrie 2011

Ce parere aveti despre ....crema de fata Herbagen ?

Am gasit acesta crema din intamplare in Kaufland...eram in cautarea unei alte creme de la Elmiplant ,dar cum nu am gasit asa ceva, am zis sa o incerc pe aceasta! Nu o am de foarte mult timp asa ca va pot spune la prima mana ce cred despre ea! In primul rand mi-a placut ca are SPF 18, si ca e intr-un recipient cu pompita!Nu contine parabeni si parafine si  alaturi de uleiuri de uleiurile vegetale de jojoba si masline ce impiedica pierderea apei transdermale, ajuta la mentinerea filmului lipidic si a unui aspect sanatos al pielii.
Pot spune ca o folosesc de o saptamana pe post de crema de zi,ca baza pentru machiaj si desi are o consistenta mai grasa intra foarte bine in piele,acesta simtindu-se foarte hidratata! Desi pe ambalaj nu se specifica pentru ce tip de piele este recomandata as crede ca se adreseaza celor cu pielea normala spre uscata!
Am tot cautat pe net pareri despre acesta crema ,dar se pare ca nu prea e faimoasa si sper sa va fi fost de folos macat un picutz! ........ca sa nu uit pretul este de 14 lei si are 100 ml!

Astept parerile voastre sincere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...