miercuri, 4 mai 2011

Garnier Caffeine Eye Roll-On

Am vrut sa va spun parerea mea despre acest produs pe care il folosesc de mai bine de o luna...Am cumparat acest roll-on din curiozitate,am auzit multe pareri si mi-a atras atentia... Dupa cum poate ati auzit este destinat ochilor umflati si cercanelor ,stimuleaza drenajul si reduce pungile pentru o privire odihnita ! Are o textura de gel iar biluta cu care se face masajul este din metal,fiind rece  la antingere .Senzatia este foarte placuta si racoritoare.. Eu nu am cearcane in adevaratul sens al cuvantulul,doar o usoara umbra sub ochi, dar am cealalta problema si anume ochi umflati ! Folosind acest produs am observat ca functioneaza ,face ceea ce promite,in cazul meu umbra de sub ochi dispare , ochii nu mai par umflati,privirea se lumineaza! Din pacate acesta actiune este de moment, nu functioneaza ca un tratament , chiar si la o luna de la folosirea lui frecventa umbra de sub ochi e tot acolo! Asta ma face sa afirm ca in cazul unor cearcane adevarate nu prea ajuta..
Totusi il consider un produs care merita ,un remediu rapid si de efect si l-as recomanda .Pretul lui este in jur de 30 lei,depinde de magazin. !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...