marți, 6 septembrie 2011

Demachiant Herbosophy

Hello! Am reusit si eu (finally) sa pun mana pe niste reviste cu cadou luna asta! Sunt un mare fan a cadoutzelor din reviste ,dar in ultima vreme nu am mai gasit ceva sa ma atraga foarte tare! Totusi mi-am luat Marie Claire cu demachiant Herbosophy si Beau Monde cu rimel Max Factor!
Insa,astazi vreau sa va zic cate ceva doar despre demachiantul Herbosophy!Sunt fana produse naturale, din plante,fara parabeni si alte parafine! Acesta  contine extract de ceai verde,acid hialuronic si panthenol si mie personal imi place foarte tare! Are o consistenta cremoasa,nu este foarte lichid,curata excelent si lasa tenul hidratat! Plus ca nu ustura ochii absolut deloc si are un miros foarte placut!
Pe mine m-a impresionat foarte placut acest demachiant si il recomnad cu caldura! M-am interesat si de restul gamei Herbosophy si mi se par atractive!
Astept  parerile voastre  !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...