vineri, 6 mai 2011

Ce cred eu despre:........Gerovital Plant

M-am gandit daca mai are rost inca un review la mult mediatizata si comentata gama Gerovital cu extract bio de floare de colt,dar am zis ca inca o parere nu ar strica,in cazul in care mai sunteti in dubii ! In primul rand as vrea sa mentionez ca nu am luat partea la campania de testare  Gerovital Plant iar cele 2 produse pe care le detin au fost achizitonate de catre mine din banii proprii!
Acestea fiind spuse ,voi incepe cu primul produs  si anume:
-Laptele vitaminizant demachiant.Acest produs este destinat curatari machiajului fetei si gatului,dar eu l-am folosit si pe ochi(de obicei nu folosesc demachiant special pt ochi ,desi detin unul nu mi se pare prea practic) iar rezultatul a fost ok! In materie de curatare isi face treaba destul de bine,pielea ramane curata ,destul de fina la atingere si un lucru foarte important nu este uscata!Mirosul este placut,discret,produsul este ambalat intr-un recipient de 150 ml ,ceea ce pentru mine este o cantitate cam mica! De asemenea am observat ca datorita consistentei un pic apoase se consuma destul de repede..!
Ca o concluzie ,mi-a facut placere sa folosesc acest demachiant ,nu am fost dezamagita de el,iar faptul ca pretinde ca este un produs bio,fara conservanti si parabeni mi-a adus un oarecare comfort psihic,gandindu-ma ca fac un bine tenului meu!
-Al doilea produs pe care il detin din acesta gama este Crema hidratanta .Despre acesta crema ,numai de bine,imi place foarte tare,o gasesc o excelenta baza pentru machiaj deoarece intra in piele repede ,nu ramane grasa,ofera hidratare pe timpul zilei ,pielea ramane foarte fina si mata! O recomand tuturor celor care cauta o crema lejera, de zi!
Momentan mi-am mai achizitionat de la Farmec o Masca purificatoare cu aloe vera si ceai verde despre care ca va voi informa curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...