luni, 2 mai 2011

Concurs Biobunatati!

Am hotarat sa particip la concursul organizat de Beauty Addict in colaborare cu Biobunatati.ro deoarece m-a tentat foarte tare uleiul de argan oferit ca premiu...Am auzit o gramada de pareri cum ca ar fi un produs minune,bun la toate asa ca mi-as dori sa il incerc :) !
Cu acesta ocazie am explorat si site-ul celor de la Biobunatati si am ramas placut impresionata de produsele pe care le au.. Am fost imediat  atrasa spre sectiunea produse bio pentru ten unde am descoperit crema hidratanta Secret Botanique pentru ten uscat si sensibil ,dar si acest demachiant crema cu nuca de cocos !
Descrierea facuta pe site dar si ingredientele folosite,ideale pentru tipul  meu de piele(sensibila si uscata) m-au facut  sa optez pentru aceste 2 produse si sa mi le doresc :) Am inceput sa ma feresc de parabeni si parafinele care se gasesc din pacate in mai toate produsele cosmetice si va pot spune sincer ca se vede diferenta...tenul meu pare sa accepte acest gen de produse si sa raspunda intr-un mod  surprinzator.! Pare mai sanatos ,mai hidratat si nu are reactii atat de violente la factorii externi..! Mi-as dori sa pot incerca si produse bio-organice pentu ca sunt sigura ca tenul meu le-ar iubi si ar fi ca un tratament regal pentru el ,dupa atatia ani de chin :P!
Va puteti inscrie la acest concurs AICI  !
  Good luck !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...