marți, 1 februarie 2011

Descoperire..

Am descoperit acest produs acum cateca saptamani si am zis sa-i dau o sansa poate e ceva de capul lui...! Si bine am facut! Sa lamurim de la inceput I LOVE NAIL POLISH (dar ea nu prea ma iubeste pe mine).Imi plac culorile puternice, vii,care exprima personalitate ,stil.Imi plac femeile care pot afisa o manichiura perfecta oricand!
So, astea fiind spuse am descoperit un fel de top coat care face si cea mai ieftina oja sa reziste!Imi place despre mine  sa cred, ca sunt o mica gospodina...modesta chiar...asa ca am supus acest lac la cele mai extreme incercari....spalat vase,curatenie,framantat aluat si pot spune ca rezista f bine !Pana la 5 zile in aceste conditii.! Eu ma declar multumita!

Pret 4 lei .Pe eticheta scrie hardener dar eu l-am folosit ca top coat! Am observat in acelas magazin o gama f variata de lacuri de protectie gen base coat,anti bite,multivitamin oil! Nush cat de bune sunt dar as vrea sa incerc base coat-ul!
Small tip-Daca speli vasele cu apa rece  oja rezista mai mult pe unghii! Chiar functioneaza!

Voi ce folositi pentru a face oja sa reziste?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...