marți, 22 februarie 2011

Spring Fregrance..

Primavara incepe sa isi faca aparitia,timid,mai intai pe podiumurile de moda,apoi in colectiile de make-up si apoi prin esentele special create in cinstea ei..
Am decis sa va vorbesc azi despre un parfum,pe care personal mi l-am dorit enorm.!I-am simtit aroma intr-o dupa-amiaza la Sephora si pur si simplu mi-a intrat in suflet..nush exact ce m-a atras mai mult ..aroma  usor vintage sau sticluta eleganta impodobita cu flori!
Daisy de la Marc Jacobs are note de  strawberry,violet leaves,ruby red grapefruit,gardenia,violet petals,jasmin,musk,vanilla si white wood! Este exact cum spune si descrierea lui un parfum floral,ca un buchet de primavara,fresh si feminim!

Si acum noutatea pentru primavara anului 2011, Daisy Eau So Fresh este noua versiune a parfumului Daisy . In ciuda numelui floral, aroma este, de fapt, o reinterpretare fructata a parfumului original si conceputa pentru adolescente.Aceasta varianta are note jucause de zmeura,grapefruit,lychee,violeta si trandafir salbatic pe baza de pruna ,lemn de cedru si mosk.Aroma este perfecta pentru tranzitia spre anotimpul de primavara!
Eu nu am incercat varianta noua,dar ma incanta descrierea aromei si sticluta care este roz si impodobita cu si mai multe daisies !


Voua ce varianta v-ar placea sa purtati primavara acesta?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...