marți, 1 februarie 2011

Ramble...

Am vrut ca acest blog sa fie ca un jurnal pentru mine,in care sa imi pot transpune sentimentele si trairile ! Nu am fost in stare niciodata sa tin un jurnal in adevaratul sens..desi cred ca as fi avut ce scrie in el!Am niste trairi foarte intense,cred eu si pot de cele mai multe  ori sa rationalizez anumite situatii cu toate ca imi cam place sa fiu o drama queen!Cred ca e in genele noastre...
Cu siguranta fiecare din noi simte cum dramatismul ne inunda viata,cand ne lasam tarati in cele mai negre ganduri si chiar nu reusim sa vedem faimoasa luminita! Am gasit, nu demult, intr-un chestionar intrebarea Te consideri o persoana pesimista sau una optimista? Raspunsul  Nu stiu.... as vrea sa cred ca sunt optimista dar atunci de ce ,in ciuda tuturor eforturilor mele de a vedea lumina,in the end  e tot mai noapte...Ma simt coplesita,de ce totul trebuie sa fie atat de greu...
Stiu ca e total aiurea dar vreau sa cred ca fiecare din noi are o sansa in viata...chiar si eu...doar ca acesta nu a ajuns inca la mine...!
Cand citesc inapoi ce am scris  parca imi vine sa ma compatimesc si nu as vrea asta!Este doar o traire de moment..care va trece!Doar ca am simtit nevoia sa ma descarc.. sa redevin optimista !!

See ya soon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...