joi, 10 februarie 2011

Mascara L'Oreal Volumissime

Mi-a fost atrasa atentia asupra acestui produs de catre fetele de pe You Tube,care il recomanda ca fiind unul dintre cele mai bune drugstore mascaras.Si cum mascara este produsul meu de suflet am zis why not..
Am gasit acest rimel cu 25 de lei la un magazin local.In ceea ce priveste pretul ma declar multumita,mi se pare ok in comparatie cu restul rimelurilor de la   L'Oreal !
Prima mea impresie a fost una placuta,culoarea este foarte intensa,periuta este compacta,ceva mai mare decat la alte rimeruri ,acoperind chiar si cele mai mici gene! Pana acum nu am observat sa se sfaramiteze pe parcursul zilei sau sa lase urme negre sub ochi! Se demachiaza destul de usor si nu irita ochii!
Pot spune ca formula nu alungeste  mai deloc genele dar le confera ceva volum,efectul spectaculos vine din nuanta super intesa ,blackest black!
Personal iubesc acest rimel,cred ca este excelent pentru orice tip de gene!Il recomand cu caldura!


Puteti achizitiona acesta rimel de aici cu 21.6 Ron! Eu zic ca e o afacere buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...